مصرف روزانه گرده گل، راز درمان بیماری ها

مصرف روزانه گرده گل در دوره های مصرف، راز استفاده از این ماده به صورت درمانی است. اگر می خواهید بیماری های مختلف را با گرده گل درمان کنید، راهی غیر از این ندارید.گرده گل یکی از مواد طبیعی مفید است که زنبورعسل به عنوان خوراکی برای تامین پروتئین و انرژی استفاده می کند. با این حال انسان ها به ویژه در سال های اخیر با کشف خواص فوق العاده گرده گل به این نتیجه رسیده اند که این ماده می تواند برای درمان بیماری های مختلف مفید باشد. به همین علت است که از گرده گل در تولید بسیاری از مواد دارویی استفاده می شود.
در طب سنتی ایران و بسیاری از کشورها به ویژه کشورهای شرق آسیا، گرده گل ماده ای موثر برای تولید داروهای طبیعی از گذشته تا امروز بوده است. اطبا طب سنتی تلاش می کنند تا با کشف خواص مختلف این ماده حیات بخش، گرده گل را در درمان بسیاری از بیماری ها دخیل کنند. با این حال هنوز هم بسیاری از افراد پس از مصرف گرده گل، فکر می کنند که این ماده نمی تواند در درمان آن ها اثر بگذارد. به نظر شما علت چیست؟

درمان های طبیعی زمان بر هستند
وقتی از گرده گل گل به عنوان یک ماده درمانی استفاده می کنید، نباید انتظار داشته باشید خیلی سریع به نتیجه برسید. این ویژگی درمان های طبیعی است. اصلا به همین علت است که بسیاری از افراد حاضر نیستند از درمان های طبیعی برای درمان بیماری خود استفاده کنند. این در حالی است که درمان های شیمیایی اگرچه اثرات سریعی از خود نشان می دهند؛ اما اثرات درمانی ندارند بلکه اثرات بیماری را خاموش می کنند. علاوه بر این، ممکن است عوارض شدیدی به همراه داشته باشند که بیماری های جدیدتری در بدن انسان ایجاد کند.
اگر تصمیم گرفته اید برای درمان بیماری خود بیخیال داروهای شیمیایی شوید، باید صبر داشته باشید. صبر داشتن، کلید درمان بیماری هایی است که با مواد طبیعی درمان می شوند. حتی ممکن است مصرف گرده گل برای درمان برخی از بیماری های، چند دوره یک ماهه داشته باشد که بیش از یک سال طول بکشد. با این حال اثرگذاری آن قطعی است و مشکلتان بدون عوارض برطرف می شود.
بسیاری از بیماران مبتلا به ورم پروستات که با مصرف گرده گل درمان شده اند، مدت زمانی بیشتر از یکسال را به مصرف گرده گل پرداخته اند. بسیاری از افراد نیز که امکان درمان پروستات آن ها وجود نداشته، با مصرف گرده گل رشد بیماری را کنترل کرده و از بروز بیماری های شدیدتر مثل سرطان پروستات جلوگیری کرده اند.

در نتیجه باید این را بدانید که استفاده از روش های درمانی طبیعی زمان بر هستند. به همین علت توصیه می شود اگر می خواهید از گرده گل برای درمان استفاده کنید، همین الان تصمیم بگیرید که صبر داشته باشید. مصرف روزانه گرده گل به مدت زمان زیاد کار ساده ای نیست، پس تصمیمتان را با قدرت بگیرید!

اهمیت نظم مصرف برای درمان با گرده گل
یکی از مهمترین نکاتی که چه در مصرف داروهای شیمیایی و چه در مصرف داروهای طبیعی اهمیت بسیار زیادی دارد، نظم در مصرف است. برای اثرگذاری گرده گل بر روی بیماری ها و حتی بالا بردن سطح انرژی بدن نیز این نظم بسیار اهمیت دارد. به همین علت است که گفته می شود باید گرده گل به صورت روزانه مصرف شود.
شاید برایتان جالب باشد که بسیاری از اطبا طب سنتی برای درمان پروستات از گرده گل استفاده می کنند. در روش مصرف گرده گل برای درمان این بیماری و بسیاری از بیماری های دیگر، مصرف منظم حتی در ساعت مشخص نیز آورده شده است. برای مثال بهتر است برای مصرف گرده گل، زمانی مثل صبح یا ظهر را انتخاب کرده و هر روز در همین زمان گرده گل را مصرف کنید. در این صورت اثرگذاری گرده گل نیز بیشتر می شود.
تعجب نکنید! حتی قرص سرماخورگی با تمام مضراتی که دارد، باید در ساعات مخصوص به خود خورده شود. اصولا ما وقتی صحبت از قرص و کپسول شیمیایی می شود، مشکلی با تعیین ساعت و نظم برای مصرف نداریم. با این حال کافی است اسم داروهای طبیعی به میان آید. همه شکایت می کنند که چرا تا این حد سختگیری برای نظم در مصرف وجود دارد. اما با کمی مقایسه می توانیم متوجه شویم که برای مصرف داروهای شیمیایی با تمام مضراتی که دارند، سختگیری های بیشتری تعیین شده است.

دوره مصرف انتخاب کنید
یکی از مهمترین مواردی که باید در مورد گرده گل مورد توجه قرار گیرد، تعیین دوره های مصرف است. اینکه باید از گرده گل به صورت روزانه استفاده کنید، یک موضوع اثبات شده است. با این حال، باید توجه داشته باشید که نمی توانید چند ماه به صورت پشت سر هم از گرده گل استفاده کنید. در این صورت گرده گل خاصیت خود را از دست می دهد.
بهتر است دوره های مصرف تعیین شوند. به این صورت که به ازای هر دوره مصرف، یک دوره عدم مصرف تعیین شود. در نتیجه شما به صورت مداوم، روزانه و منظم از گرده گل استفاده می کنید، اما در دوره های تعیین شده ای هم از مصرف گرده گل دست می کشید. طبق تحقیقات انجام شده، این مدل از مصرف گرده گل اثرات بیشتری برای بدن انسان دارد و عوارض کمتری را نیز ایجاد می کند.

 

مصرف روزانه گرده گل در دوره های مصرف، راز استفاده از این ماده به صورت درمانی است. اگر می خواهید بیماری های مختلف را با گرده گل درمان کنید، راهی غیر از این ندارید. در نتیجه تصمیم بگیرید که این ماده طبیعی را در مدت زمان طولانی و به صورت روزانه مصرف کنید؛ البته فراموش نکنید که باید دوره های عدم مصرف گرده گل نیز در بین دوره های مصرف تعیین شوند.